TÜRKİYE’DE GÖRME ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ VE OYUN ALANINDA YAPILAN ÇALIŞMALAR
Yüksek Lisans Ve Doktora Tezleri
Ablan, H. (2013) Görme Engelli Çocuklar İçin Oyuncak Tasarımı Ölçütlerinin Geliştirilmesi. Yeni Bir Oyun Seti Tasarımı. Yüksek Lisans Tezi. İzmir İleri Teknoloji Enstitüsü, Mühendislik Ve Fen Bilimleri Enstitüsü, Endüstri Ürünleri
Kara, C. (2011) Gören, Az Gören Ve Görme Engelli Çocuklar İçin ( Bakılabilen Ve Dokunulabilen İllüstrasyonlu) Kitap Önerisi. Sanatta Yeterlilik Tezi. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasarımı Ana Sanat Dalı, Grafik Tasarımı Bilim Dalı
Kesiktaş, Ayşe D. (2012) Görme Yetersizliği Olan Küçük Çocuklarda Anne- Çocuk Etkileşimini Destekleyen Müdahale Örneği: Bir Eylem Araştırması. Doktora Tezi. Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı.
Kılıçoğlu,M. (2006) Anasınıfı, Hazırlık Ve İlköğretim Birinci Sınıflarda Okuyan Görme Engelli Öğrencilerin Oyunlarının Değerlendirilmesi: Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Şahin, R. ( 2013) Okul Öncesi Dönem Görme Engelli Çocukların Oyun Çeşitlilik Ve Karmaşıklık Düzeyini Artırmada Genişletme Tekniğinin Etkililiği. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Bölümü, Görme Engelliler Anabilim Dalı, Ankara
Makaleler
Ataman, A.(1984) Kör Çocuğun Gelişiminde Oyunun Önemi. Eğitim Bilimler Fakültesi Dergisi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, 16(2)